2011年11月21日 星期一

宜蘭兵工廠爆炸 六人相繼過世/卡車駕駛員的肥胖奮鬥




Roy Williams, 58, is a long-haul truck driver with over 30 years experience. Recently, he has begun to change his diet and added an exercise routine to try to lose weight.
Brandon Thibodeaux for The New York Times

Occupational Hazard for Truckers: Obesity

Facing high insurance costs and driver health tests, trucking companies want to change truckers’ habits. Above, Roy Williams tries to eat better and exercise.



宜蘭兵工廠爆炸 六人相繼過世

發生在宜蘭204兵工廠的爆炸案、又傳出一名雇員__曹長發傷重不治,到目前為止、已經有6人不幸罹難。

三軍總醫院表示,56歲雇員曹長發全身面積90%二度到三度燒燙傷,18日病況惡化,晚間由醫院醫師陪同返家,19日凌晨在家中過世。目前仍在三軍總醫院 接受治療的是全身55%燒燙傷黃銀裕,目前狀況穩定,也不需使用葉克膜治療。另外一位是42歲士官長張俊德,燒傷面積11%,在進行植皮手術之後,已在前 天出院回家休養。

(2011-11-21 20:00) 公視晚間新聞


沒有留言: